Det största och härligaste jag varit med om inom innebandy!

Glädje, fest, kärlek, gemenskap.
Jag vet inte vad jag ska säga. Den atmosfären som var i Eriksdalshallen denna fredagen den 13 var något av det största jag varit med om.

Det finns många som säger att en bra publik blir som en extra spelare. Jag kan inte säga det bättre. Mitt hjärta växte av trycket och stödet på läktaren. Och stödet  kom från alla håll och kanter. 

Vill tacka alla som gjorde eriksdalshallen till vår borg denna kväll. Ett riktigt grymt jobb. Över förväntningarna. Har aldrig varit med om något liknande inom innebandyn.

Så tack för allt.

Fast det är fortfarande en lång väg kvar. Fast med er i ryggen så kan vägen bli lite rakare. Hemma i vår borg är vi starka.

Med kärlek till er alla lagkamraten, supportrar, ledare, spelare familjer vänner ja alla. Kvällen kunde inte blivit bättre.

Kommentarer
Postat av: Lotti

Bästa Fredag den 13:e ever. :-)

2009-03-13 @ 23:49:30
Postat av: Doppsko

Grym stämmning och sjuuuuukt slit av dig =)

Om börje salming hade varit där hade du fått en 5.a av honom =)

2009-03-14 @ 09:43:12
URL: http://doppsko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du var grym peter! Skönt att se att du fortfarande kan älga in ett mål från egen plnahalva precis som förr..



2009-03-14 @ 16:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0