Rulle tha mad man

Fan va nice träning idag boys. Kul att se viljan hos alla småjunisar. Se Anton klara häckarna som han aldrig gjort annat. Se Sonny på gymmet med 20 tunga kilo på ryggen, sådär som bara Sonny kan lyfta vikter. Se Ooooola i linne är alltid en fröjd också.

Nu ska jag mysa ner mig i min myssoffa och tugga i mig tonfisk, raka bröstet och paketera musli i 1 literspåsar. Tydligen ska det vara bra att snorta efter gymmet har Björk sagt. Och vad Björk säger, det lyssnar man på. Sen ska jag bygga ett fågelbo av brösthåret på baksidan. Sen ska jag sova och drömma om gummor som kliar mig i håret och klappar mig på stjärten tills jag ska somna, efter det ska jag upp till jobbet och fika, kan bli en mandelkaka, eller kanske en mustig pågenlimpa med ölmarinerad ål och dricka till det hemmagjord svartvinbärsglögg som jag sådär smidigt och diskret häller över ansiktet i fikarummet för att imponera på de andra byggjobbarna. Pallade förövrigt svartvinbären från grannens träd, sådär graciöst och obekymmersamt som bara jag, Rulle kan göra.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0