Dubbelmöte och vardagslunk

I helgen är det dags igen, Umeå och Ö-vik gästar Strandhallen. Serieledarna respektive trean har tänkt att komma ner och hämta 3 enkla pinnar vardera. Vore sjukt skönt att sätta lite käppar i hjulen och få Norrlandsmedierna att utropa fler storskrällar från bottenlaget TTIBK. Jämfört med förra helgen känns inte pressen lika påtaglig, då var det två måstematcher nu förväntar sig ingen att vi ska ta poäng. Jag tror dock stenhårt på 6 pinnar i helgen genom 6-4 vinst mot firma Domeij/Vestin och 4-3 mot något mer täta Umeå city.

Veckan i övrigt då. Något sliten efter helgens bataljer, man kanske börjar bli gammal?! går och drar på en förkylning. Slentrian på jobbet som vanligt, försöker undvika arbete genom att se upptagen ut framför datorn. Inte så svårt när man har en blogg och en pålitlig, men något seg interneruppkoppling att tillgå. Små ljusglimtar i form av innebandy, en FreddieG-tröja och långa lunchraster. Snart är det helg med innebandy på schemat därefter väntar ännu en vecka inledd av härlig måndagsångest och vardagstristess.

#1

Kommentarer
Postat av: Håkan

Jag förväntar mig 6 pinnar...känn pressen:)

2008-01-31 @ 13:45:14
Postat av: Benji

=) inga problem Håkan, jag styr de!

2008-01-31 @ 14:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0