TT klara för superligan!

Har ni fattat det än. Det har inte jag!!

Sitter på bussen nu på väg till Mullsjö...Stämningen i truppen kan inte vara annat än på topp. Den är på topp!! Trots att det är många som är trötta och slitna. Blev ganska sent för många efter fredagens sköna kväll.
Och inte nog med det så kollade man på en riktigt tråkig fotbollsmatch igår. Sjukt att sverige fick med sig poäng från den matchen.
Och sen sommartiden på det. Men som sagt, det finns inte mycket som drar ner den fina stämningen i kroppen och truppen. Hörde Rådjur och Proppen snacka framför mig i bussen "detta blir vår första match som ssl-tränare"
Helt sjukt är det. Nästan lika sjukt som att min brorsas lag vann sin första match någonsin i handbollens lägsta serie igår. Grattis bror och hela Snipers. Bara fortsätta så nu.

Vad ska man säga om allt som varit. Helt otroligt. Vi har över 1000pers i alla våra hemmamatcher i kvalet. Vem trodde det. Helt underbart har det varit att spela inför vår hemmapublik. Alla i laget har varit lyriska. Det största jag varit med om. Tack för att ni har hjälp oss till denna framgång.
Vi har gjort detta tillsammans HELA FÖRENINGEN!

Finns så många som jag vill tacka för denna framgång;
-Nille och Pompe som har gjort att min kropp har klarat av att spela.
-Hela laget som har hållt ihop, stöttat varandra, slitit i vått och tort, ni är dom bästa jag har spelat med.
-Tränarna har gjort ett kanonjobb med laget. Vi vinner serien med 2omgångar kvar av serien, vinner kvalserien när det är 1omgång kvar. Vad ska man säga. Världsklass! 
-Bästa tjejen som har stöttat och köpt att man har varit sliten och lite frånvarande i tankarna, varit mycket innebandy i huvudet senaste tiden. Jag Älskar dig.
-Min familj som alltid är på matcherna och stöttar mig och laget. Det betyder hur mycket som helst. Jag Älskar er.
-Alla som jobbar runt laget som har gjort detta till en kanon säsong. Ni gör ett hästjobb och gör denna förening till en förening i världsklass.
-Alla fans vill jag också tacka-  Alla gamla som har följt oss i flera säsonger. Även alla nya. Ni gör allt så mycket roligare och blir den extra spelaren när ni hejar och stöttar oss. Guld till er. Har bergis missat nått men allt och alla är riktigt betydelsefulla och har gjort sitt i denna framgång. Såg och träffade många gamla betydelsefulla personer i mitt liv och innebandykarriär i fredags.
-Min första tränare Roger Jansson.
-Jimmy Andersson som har varit med i ledarstaben denna säsong och var min tränare när jag var junis.
-Daniel "mini" Carlsson och Mikael Hultgren mina gamla klasskompisar och som började med innebandy samtidigt som mig.
-Mina gamla juniskompisar med barndomspolaren Anders "pandan" Larsson och min gamla backkollega Joel Hendriksson för att nämna några.

Vill inte glömma någon för det är så många som var och kollade och betyder så mycket och som gjort detta till det största i min karriär.
Så tack alla. Ni är underbara. Nej ska väll börja ladda för matchen snart.

Kram på er allihop


Kommentarer
Postat av: Denniz Ganevik

Grattis till avancemanget till Svenska Superligan.

Jag har själv bott i Tyresö men bor numera i Mullsjö-trakterna. Jag hoppades inför kvalet att få se både Hide-a-lite Mullsjö AIS och Tyresö Trollbäcken IBK i SSL nästa år. Tyvärr blev det inte så. Men jag hoppas att ni håller er kvar och att vi möts igen säsongen 2010/11.

Lycka till och grattis ännu en gång!

2009-03-30 @ 09:05:33
URL: http://denniz.ganevik.blogg.se/
Postat av: Denniz Ganevik

*

2009-03-30 @ 09:07:10
URL: http://dennizganevik.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrarinna



är jonas dahmen singel? =)

2009-05-03 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0