Öhrn

Jag har hittat Anton! Idag när jag var ute och cyklade på min poliscykel och skrämde barn med min batong såg jag en liten rädd finsk pojke sitta bakom ett bollplank. Jag kastede mig av cykeln, trippade fram på mina fina polisfötter och tittade runt hörnet.

Där satt Anton, han hade baxxat en kebab från Tyresögrillen. Jag frågade vafan han höll på med, och efter en snabb gråtattack fick han fram att han tjuväter. Det här måste jag berätta för Anne sa jag till honom väldigt otrevligt.

Jag tittade honom strängt i ögonen också för att se om han ljög eller ej, (det har jag lärt mig på polisskolan), tog ett snabbt grepp på Anton (som jag också lärt mig på polisskolan) och knöt sen fast honom på min superracepolishoj och bikade snabbt hem till Anne.

Nu sitter jag här och har precis inkasserat en kram, är fortfarande helt uppspelt. Jag sitter nu på Antons bärbara dator och surfar medans Anton är inlåst i bastun för att betänka sina synder. Det här var mitt första stora polisingripande så jag bjuder på tårta ikväll grabbar. Jag har också 3-4 nya grepp att visa! Ses ikväll, konstapel Öhrn.

Kommentarer
Postat av: Addde

Bra jobbat MAJOR EAGLE.

2008-10-20 @ 00:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0