Träning midsommar!

Vaknade i morse och kände igen den ömma stela känslan som brukar finnas där. Det första min hypokondriska hjärna tänkte "Fan nu har man fått en låsning igen". Man försöker som en sköldpadda på rygg vicka sig fram och tillbaka för att komma ur sängen. Väl ur sängen så känner jag att låsningen inte bara sitter på ett ställe på ryggen utan att den har spridit säg över hela ryggen och ner i benen. Då kommer logiken fram, jag har träningsvärk.

Vi var 9 tappra nere igår på vår sista träning innan egenträningen. Förstår er som inte var nere och åkt iväg till era äventyr för midsommaren.Tyckte alla slet på grymt bra med att pedala på på spinningen och sen tugga matta på coren(tror det stavas så?) Vet inte när jag svettades så mycke som jag gör på spinningen, och jag är nog inte ensam. Svetten bara rinner och droppar från en. 

Ni som inte var med på tränigen igår får köra ett intesivt pass runt stången idag. Det blir djupa grodhopp med tydliga armrörelser. Sen kommer det nog bli vanliga stående småhopp med  armrörelser till. Vi riktar in oss på benen mycke så det kommer nog bli några ben böj till räven raskar över risen och även där några armrörelser till. Det räcker med 1gång med om det inte tar ordentilg så försök att få med mamma och pappa och resten av familj och vänner på en runda till.
Annars så är det bara njuta utav dom andra rundorna som kommer bjudas idag.

Trevlig midsommar på er alla och kör på ordentilgt med sommarträningen. Som jag skrev förut, vi är ett lag med sjukt bra talang, nu är det bara upp till oss själva att träna upp oss så att vi får ur det bästa av oss.

 Så nu ska jag hem till Anton och visa hur man gör riktiga grodhopp.
kram på er alla så ses vi snart igenNone

Kommentarer
Postat av: Håkan

Nu vill jag inte ser mer av dina bilder när du hoppar omkring i gräset med våra kläder....det finns en anledning till att vi aldrig har visat dom för någon:)

2008-06-20 @ 20:50:17
Postat av: Linkan

Jag tycker dom e fina. Ska börja lägga in lite bilder på dig istället. vet att du bara e avis.

2008-06-20 @ 23:05:50
Postat av: Anton Czitrom

:)

2008-07-06 @ 20:34:50
URL: http://czitromdenmindreavdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0