Bara timmar kvar

Hej igen alla galda TTIBK-anhängare!

Var ett tag sen sist, men nu är det väl läge igen att skriva några rader om vad vi håller på att ställa till med. Kvalmatch ikväll igen om nu någon har missat det. Sirius står på menyn och jag hoppas och tror att publikrekordet från förra fredagen ligger pyrt till. Jag tror jag talar för hela laget när jag säger att man fick gåshud av att kliva in i hallen inför Mullsjömatchen. Vilken matchöppning, vilken inramning, vilken underbar publik, vilken fest och vilken total framgång det blev. Jag vill passa på att rikta ett stort tack till alla inblandade som var på plats och gjorde kvällen oförglömlig för alla som har ett stort TT-hjärta.
 
Men vi ska nu inte göra misstaget att tro att resten löser sig och att vi praktiskt taget redan är klara för SSL bara för att vi råkat vinna två matcher. Nu gäller det att bygga vidare på den fina grund vi skapade i de två inledande omgångarna. Annars är förra helgens segrar föga värda om vi nu bara kliver ut och tror att någon annan ska göra jobbet åt oss.

Men det här vet alla inblandade, ni så väl som jag, att vi ikväll kommer att kliva ut med samma frenesi, glöd och passion som vi gjorde förra fredagen. Ni på läktaren och alla runt omkring kommer att ha lika stor makt, om inte ännu större, att påverka utgången på planen som förra fredagen. Tillsammans är nyckelordet för att vi ska nå SSL. Tillsammans kan vi klara av det. Tillsammans kommer vi att klara av det. Tillsammans är vi oslagbara. Vi ska vissa hela innebandy- och hela idrottssverige vad en "liten" förening som drar åt samma håll kan åstadkomma.

Ikväll ses vi i Eriksdalshallen, Ikväll gör vi det igen, Ikväll kan ingenting stoppa oss. TTIBK mot Eliten!

Er egen
#1



Kommentarer
Postat av: Lotti

Toppen Benji!!

2009-03-20 @ 15:14:18
Postat av: #18 Linkan

Grymt Benis! Nu smäller det snart! ses i borgen.

/TT´s egen riddare!

2009-03-20 @ 15:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0