Snart så, snart snart.

Sitter på tunnelbanan på väg till jobbet nu. Magen lever sitt egna liv, mer än vanligt ni som känner mig. Är riktigt nervös. Inte som innan Mullsjö men inte långt ifrån. Sov riktigt dåligt i natt. Låg och vred och vände mig om. Försökte tänka på något annat än dagens match. Gick sådär. Har nog gjort 30 baljor och lika många ass i mina tankar. Och publiken har varit på topp. Så det är bara hoppas att det blir så som i mina tankar. Lika bra publikstöd som i dom tidigare matcherna. Det behövs idag. Ni är den stora skillnaden. Sen skiter jag fullt i om jag gör några poäng alls. Bara vi vinner. Jag vill inget hellre just nu. Snart framme vid jobbet, solen skiner just nu, men bra kallt om fingrarna. Detta kan bli en underbar dag. Det måste det bli. Vill bara att kl blir 20.00. Orkar inte vänta. Ne måste jobba nu. Ses sen . kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vill oxå att klockan ska vara 20,00 =)

2009-03-27 @ 13:39:28
Postat av: Lotti

Jag med =)

2009-03-27 @ 14:02:42
Postat av: Lotti

Jag med. =)

2009-03-27 @ 14:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0