Gamla goda tiden! Nya bättre tiden!

Satt idag och kollade på gamla kort som man har lagrat på datorn. Har nog fler bilden nere i kartonger i källaren som skulle vara kul att plocka fram och scanna men känns inte som man har ork med det nu. Om någon vill se dom så påminn mig efter kvalet!


Hittade en bild på André från säsongen 07. Tur att han är i bättre form nu, det behövs under kvalet!

 
Det är även skönt att Öhrny har växt upp lite men hans gänghäng uppväxt tittar fram ibland med lite för hett temprament på matcherna. Och snart så kommer han forsera gatorna med poliskläder!

 
Fisken har satsat mer på snabbhet än styrka i år och det har gett utdelning. I alla fall på planen. Kan tänka mig att tjejerna saknar dom där armarna och benen. GGrrrrr!


Dahmen har hittat sig själv nu och blivit en storback både framåt och bakåt efter några vilsna år som forward! (bilden tagen 07!)

Hade tänkt att bara lägga upp några gamla lagbilder som jag hittade på datorn men hittade dessa bilder, vilken tur va!

Säsongen 99/00.
Vissa känner nog igen Jimmy Andersson tredje från höger, Peter "Pj" Johansson bakom, Sonny Andersson i mitten,David Roos 8 från vänster med Backstreetboys frillan, Mika Packalén 3a från vänster och mig själv bredvid Mika.

 Säsongen 06/07 när jag kom tillbaka till Tyresö efter några år runt om i sverige(Balrog,Trosa/edanö och Surahammar)

Den enda lagbilden jag hittade från säsongen 06/07. När vi gick upp till div1!

Säsongen 07/08! Grym bild! Bra jobbat Håkan.

Sen finns det 2 olika för denna säsong, någon favorit?


Ne nu ska man börja fixa sig i ordning för träningen. Ses imorn med full energi.
Kram på re

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha TT! vilken gäng

2009-03-19 @ 17:38:06
Postat av: L

Underbart!

2009-03-19 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0