Addde #24

Tjenixen små grabbs. Fan va det känns bra att ta stdenten killar, jag är så lycklig. Och min mamma är så stolt över mig. Vad ska man göra nu då när allt är över då killar.

Jag har alltid drömt om att bli katt-tämjare hela mitt liv. Lära utvecklingsstörda katter att kanske spela död, eller kanske klösa ut ögonen på alkisar utanför systemet. Jag känner att det skulle ge mitt liv glädje och den stimulans jag behöver för att prestera i mina andra intressen. Jag har många intressen som jag tänkte berätta om här på denna hemsida och kanske i bloggen som vi har också. Och hur en viss dag ser ut när jag ska ägna mig åt mina intressen. Det intresse som jag tänkte berätta om nästa gång är ett som jag ägnat större delen av mitt vuxna liv åt. Och det är nämligen att sno morsans mest använda trosor och sälja på blocket.se. Men mer om det nästa gång minigrabbs.

Nu ska jag bädda ner mig i min spjälsäng och lyssna på Claes Malmbergs nyutsläppta singel, "Ta min oskuld, Di Leva"... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0