på buss till karlstad.

ja nu sitter man på bussen som så många gånger förr. bredvid mig har jag min vapendragare, kedje kamrat, boxplay specaillisten som tillsammans med mig gett motståndarnas powerplay mardrömmar. fick låna james mobil så att jag skulle kunna skriva lite i bloggen. grym lur han har. en sony ericsson xpria. nog om det, tänkte damma av förra helgen drabbning mot onyx och vad ska man säga om den. förra gången vi mötte dom borta i nyköping mötte vi ett disciplinert och samlat lag som inte släppte till några luckor i försvaret och täckte nästan alla skott vi sköt. men i strandhallen kändes det som om det va ett annat lag vi mötte. jag tyckte att det fanns större luckor att spela upp bollen, vi fick förbi våra skott och onyx kändes lite tagna av stundens allvar. sen gjorde vi i och för sig en sunk match borta i nyköping och nu hemma började vi riktigt stark med backar som stod upp starkt och spelade säkert och benji somm storspelade. matchens höjdpunkt, masen(ola) möter upp sam jonsson som får en passning vid mittplanen och hinner bara vända upp, PANG! där kom masen med en klockren open ice hit. sams klubba knäcks över hans egna bröst och han blir stående e ca 15sek innan han långsamt böjer sig ner,tar upp klubban och tar sig till bänken. han säga till honom i pausen att det var en riktig propp han fick. hans svar: ja man vaknade till. han bara få bollen, vände mig om och tänkte fan! ja tar sig en blund. ska försöka skriva lite efter matchen sen. har ju ändå några timmar i bussen sen. grabbar, fullt ös nu.

Kommentarer
Postat av: r y d s :)

ha en bra dag!

2009-01-25 @ 10:08:56
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0